SKRIVET: 2008-12-07, kl 18:30:33 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Andra Advent

Idag är det andra advent, bara två veckor då kvar till julafton, om man räknar adventsveckor, annars är de två veckor på onsdag. Jag har nästan alla mina presenter klara, skall fixa till andra delen på vissa. Kan inte berättat vad "andra delen" innebär för då skulle vissa förstå vad de får och det kan/ får ju inte hända!!


Nu har jag blivit klar med alla de saker jag skrev innan att jag skulle göra. Ätit, Städat, dammsugit. Jag har inte duschat men jag tänkte att jag skulle göra det sedan. Någonting annat jag har gjort är att jag har tagit in min tvätt som jag tvättade för en vecka sedan och sedan stått i en påse här på rummet. Känns skönt att ha dem bort plockade, eller säger man inplockade? Iaf, så är det otroligtt skönt!
Jag har även satt upp min egna ljusstake. Det är inte en av de "vanliga" sm alla har i ssina fönstter utan mitt är format som ett hjärta och ja, jag vet att det är fler än jag som har sådanna.
Nu skall jag kolla på Anne Frank's sista dagar som jag köpt.
Titta och njut på inlägget, jag kollar på film.

Mitt rum i Panorma (halva)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: