SKRIVET: 2008-12-24, kl 13:50:42 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Årlig tradition

Har precis gjort klart våra årliga julgrisar som vi alltid ger till farmor och farfar i julklapp. Eller tja, jag och Johan ger alltid våra efersom de är grisar.
I år har dock Simon gjort renar, jultema i alla fall. Åren innan har han gjort (missbildade) hajar, otomjordingar (som såg minst sagt skumma ut).

Här kommer lite bilder på de trots allt.

Min JulgrisJohans julgrisSimons julrenar
Nu skall jag kolla efter kläder som jag sedan skall ha på mig. Får se vad jag kan hitta. Samtidigt som jag äter min goda vårtbrödsskiva med julskinka och stark senap på.
Ha det bra och åter igen God jul!

Min smörgås:  Vårtsbröd med julskinka och senap på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: