SKRIVET: 2008-12-12, kl 00:40:33 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Av skäl är jag uppe...

Av skäl är jag uppe, dock är de inte speciellt bra. Har nämligen hållit på med lite alltmöjligt som ni kan se på listan Blommor och bär i vår höstträdgårdhärunder.

  • Chattat
  • Sms:at
  • Skrivit blogg
  • Kollat på film
  • Planerat julklappar


Glömde skriva att jag idag fick tillbaka mitt tal också. MVG på båda delarna, Stolt! Hade verkligen svårt att komma igång och skriva någonting. Satt och gjorde absolut ingenting på lektionerna, förrutom att tjöta och göra det jag inte skulle göra.
Som bevis för detta lägger jag upp en konversation oss emellan (det finns vittnen)

Jag sitter och läser tidningen och utbrister till alla i min närhet
-Jag är så glad för att vi inte har ordningsbetyg i skolan.
Ullrika (läraren)  svarar snabbt
-Ja, det skall vi nog vara väldigt glada över Cecilia att vi inte har!
Vara på att jag slänger ur mig kommentaren
-Men någonting kan vi alla kan vara överens om Ullrika är resultatet brukar oftast vara väldigt bra.
Hon är tyst, finns inget att säga eftersom jag har rätt.

Så, kanske jag är för brötig i skolan, fast jag skulle inte vilja kalla mig brötig. Kanske lite för snackig, lite för drömmande och lite för okoncentrerad. Vad jag i alla fall har är mitt goda humör och min outtömliga brist på humor liggandes nånstans inom mig på en gammal lagerhylla.

Men just nu känner jag för att läsa min bok Middag med Mr. Latte i min egna lilla värld och den tysta världen omkring mig.
I morgon har jag bett både Johan och Simon att de skall väcka mig. Vill ju inte komma sent till tandläkaren igen som jag gjorde i tisdags. Hoppas denna metod fungerar bättre än mina tre väckarklockor jag har inställda på morgonen. Haha, en historia jag kan dra en helt annan gång än nu. I en annan värld, på en annan tid, en tid som ligger i framtiden.
Godnatt!

Min fläta och mitt öga.  A diffrent Angle, a diffrent time, a long time ago.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: