SKRIVET: 2008-12-09, kl 23:04:25 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Böcker i mängder

Måste säga att jag inte alls tycker att dagens program av Desperata Hemmafruar var bra. Man kom inte fram till någonting nytt och alla intriger bara byggs på och på men kommer aldrig till ett slut. Även om nu denna period avsnitt är det. Frågorna finns kvar och även om vi fått några svar är det många frågor, och kanske ännu mer frågor nu. Jag vill att allt skall lösa sig bara!
Som en deckare man kommer till en lösning, till en misstänkt. Bara det att i denna serien finns inte bara en lösning. Utan flera.
Idag (när jag skulle skriva min engelska) följde jag med mamma, pappa och Simon till Allum för att kolla på Sävehofsdräckt till Simon. Vi tittade in en liten snabbis på Ica Maxi och köpte hem (asgott!!!) baguetter med vitlökssmör. Sådanna man sätter in i ugnen ca 20 minuter och kommer ut himmelrika. Kollade även på nya böcker men jag hitttade inte vilken jag skulle vilja ha. Tusen Strålande Solar, Flyga Drake och så vill jag ha Om jag kunde drömma. Kan inte hitta den sistnämnda någonstans verkligen. Har letat och letat, men icke (sa nicke). Kanske är den slutsåld efter filmen Twilight som alla bara älskar. Eller så är det så att jag helt enkelt inte kan hitta den bland alla de böcker som står uppradade på hyllan i bokaffären. Hm, får fortsätta mitt sökande en annan dag. Men att jag skall ha den, det är det inget tvivlande på.
Godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: