SKRIVET: 2008-12-24, kl 13:44:47 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Dagen med stort J

Så nu är det jul. Dagen vi alla längtat efter i flera dagar, flera veckor, kanske flera månader.
Har bakat som en galning nu igår och idag så nu skall jag snart gå upp och göra klart det allra sista och sedan ta på mig kläder och göra mig i ordning. Vet bara inte ännu vad för kläder jag ska ha på mig, dagens dilemma!
Därefter skall vi åka till farmor och farfar för att fira jul, vad skall ni göra?

Här är lite bilder från mina bakverk.

Mjuk pepparkaka. Har glasyr som jag skall smeta på sedan också.Maränger med chokladsmak
Chokladtryffel med whiskyEget hemligt recept på morotsbröd
Årets julgran.  Fullt med klappar därunder också



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: