SKRIVET: 2008-12-23, kl 17:39:50 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Dan före Dan med stort D

Perstrada, TermosmuggTjollahopp. Nu har jag nästan bakat klart allt jag skall baka idag. Morotsbrödet väntar jag med att baka till i morgon förmiddag.
Jag har bakat, Tryffelchoklad med whisky, mjuk pepparkaka och maränger.
Jag brukar vara bra på att baka, dock gäller andra regler när det kommer till julgodis. Den smälta chokladen, värmen temperaturen, det är bara inte riktigt min grej. Så det får därför bli en liten blandning av allting i år. Farmor och smala släkten blir nog glada för det. (min lille del av släkten.)
Nä, nu skall jag gå upp och dricka upp resten av min hemmagjorda Latte och sedan sticka iväg 100 meter bort till några kompisar till min familj. Där skall jag sälja 2 stycken till termosmuggar. Detta börjar arta sig!
Lägger in bilder sedan på julgranen, presenter och självklart mina bakverk.

God jul Allesammans!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: