SKRIVET: 2008-12-23, kl 03:29:47 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Dan före Dopparedan

Dagens look 22/12
Så gryr en ny dag.
Ett nytt tillfälla att ta vara på. Om vi bara kunde. Känns som att dagarna rinner förbi, passerar en lika obemärksamt som de gamla löven som ligger på marken. Ibland stannar vi upp och tittar på dess skönhet, men ofta skyndar vi förbi. Min mobil. En Sony Ericsson S500iFör upptagna med vår vardagliga och gråa vardag.

I morgon händer mycket och jag skall åka till affären med Johan och köpa mat, eller ingredienser till diverse olika jul-godisar. Lovade farmor att jag skulle hjälpa henne i år men det visade sig att hon jobbar i morgon så därför kan jag inte åka hem till henne utan får fixa det hemma istället. Blir nog bra det också. När jag sedan är i Allum kan jag också passa på att lämna in min mobil på lagning. Knapparna har spruckit (som händer på alla av den sorten) och det vill inte jag att de skall vara.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: