SKRIVET: 2008-12-07, kl 23:11:11 | PUBLICERAT I: Mitt liv

En lång dag

Till sist är dagen till ända, likaså helgen.
Det var en jobbig och påfrestande helg men också med många skratt och leenden. (Även rejäla gråtatacker i filmen jag såg innan idag).
Nu chattar jag på msn, planerar vad jag skall ha på mig i morgon men jag kollar också på film. En otroligt mysig film på tv4 som går nu, eller den slutar nu. Julkänslan är här, här för att stanna. Såg även på nyheterna vid 22-tiden. Hela Sverige verkar få kallt, hela Sverige förrutom Västra och Södra Sverige. Då var det ju just typist att jag skall bo i en slags blandning då. Jaja, på onsdag verkar det som om det skulle kunna bli lite kallare, bara det kunde hålla i sig då. Vi behöver det. Inget mera slask. De senaste åren har jag fått glömma min "vita julönskning" och istället hoppats på en icke-regnig jul. Jag hoppas att det förstnämnda kan hända i år. Jag hoppas, jag hoppas och jag hoppas.
Nu skall jag ta och göra iordning mig för kvällen och sedan läsa några (ca 5) kapitel i Jane Austen boken Mansfield Park.
Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: