SKRIVET: 2008-12-07, kl 16:07:57 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Go'eftermiddag

Har gjort iordning mys mys idag! Köpt godis och glass som jag skall ha sedan framför tv'n och dvd'n.
Kom nyss hem också från jobbet. Skönt att ha ännu en vecka avklarad, lönen kommer ki in lite bättre, dvs högre, om ajg jobbar mer. En ganska självklar ekvation i en linjär funktion.
Men innan dess skall jag städa Willes bur, dammsuga källaren, duscha, äta mat och... Hm, jag tror det var allt.
Jaja, bäst att sätta igång annars lär ajg inte vara klar förrän vid sent sent ikväll och då lär jag försova mig till samhällen i morogn och då kommer ajg få en arg Michaela efter mig. Inte bra alls,
Until I'm blogging later, goodbye everyone and have a nice life!


Som lite underhålning lägger jag ut lite speciella bilder på mig själv. Till min förnedring och erat nöje.

Jag Min 2 Min 3 Min 4


Elviz


Elviz

HAHA "tillåt mig att skratta" HAHA!!



PUBLICERAT: 2008-12-07, 18:06:49 | URL: http://www.nogg.se/prinsessan

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: