SKRIVET: 2008-12-04, kl 08:11:42 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Gomorron, Gomorron

Gomorron, Gomooorron, se hur solen lyser idag (läs: skall nynnas upp med singing rain insperation).

Eller inte alls. Vaknade halv åtta i morse av min lillebror som frågar; "Cecilia, skall inte du till skolan snart?"
Jag fattar inte, jag ahr varit extremt dålig på att gå upp i tid och komma till skolan i tid detta halvåret men denna vecka har varit värre än någonsin. Kanske har jag blivit drabbat av det sällsynta (eller för vanliga) snart-är-det-jul-och-då-är-det-jullov syndromet. (Vilket betyder att man längtar till lovet så mycket att hjärnan anpassar sig till det och man sover längre. Kanske, eller så är det bara en lam ursäkt från min sida...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: