SKRIVET: 2008-12-03, kl 14:53:54 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Grått, trist väder

Som vanligt är det grått.
Inget ovanligt i det. Bor man i götet blir man van, om inte, tja flytta härifrån!
Det ända stället ajg vet som är gråare måste vara Danmark och Storbrittanien. Där regnar det ju konstant, iofs har jag hört att det skall regna väldigt mycket i Seattle också, men det har jag inga uppgifter om.

I vanlighetens namn sitter jag i väntans tider. I väntans tider på att vårat möte skall börja. Nu är vi 4/5 här, bara Vd:n som fattas. Nä, nu måste jag gå till ett grupprum och fixa lite saker samt  diska ett par muggar vi behöver till företagsfikat, Mumms, finns Julmust, Pepparkakor och Ischoklad, det senaste tycker jag inte så jättemycket om men det första däremot! Kan nog dricka upp en hel 1,5 liters julmust helt själv!

Se you later, Aligator!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: