SKRIVET: 2008-12-08, kl 23:28:47 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Inför kvällen och morgondagen

Så nu är allting framför datan och här kommer sista inlägget innan jag skall lägga mig och läsa klart min bok. I morgon skall jag börja skriva engelskan och förhoppningsvis lyckas hinna skicka iväg den till min Amerikan så han kan rätta den. Bara rätta, blir så fel när ajg skall skriva engelskan. Gramatiken blir helt vrängd och jag börjar tänka och analysera hur det skall vara. Börjar man med det är det dömt att misslyckas. Jaja, den skall ajg iaf snabbt bli klar med och sedan börja plugga till samhällen som ajg har nästa vecka.

I morgon får jag även tillbaka mitt geografiprov som jag hade för två veckor sedan och en massa veckor sedan (vi delade upp provet i två olika delar) + att jag skall få tillbaka betyget i mitt tal och hur det gick osv. Vi håller tummarna och hoppas på det bästa.
So long! ♥

Nog i sjuansjuan/åttan 
Sjuan/åttanJag i åttan

Hittade gamla bilder på migsjälv. Haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: