SKRIVET: 2008-12-08, kl 16:38:39 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Julkänsla


Kom alldeles precis hem ifrån skolan. Minns också att det är den 8:de december idag. Det betyder att det har varit åtta stycken olika juladvents-kalendersavsnitt. Jag har sett två..
Lite sorgligt är det. Men jag har valt att i år prioriterat annat. De tidigare åren har jag följt det eftersom det ger en, en sådan stor julstämning. Nu kan man visserligen kanske gå i stan, som nu kallas julstaden, för att få upp den, så mysigt med alla ljus och kreationer överallt! Christmas is here!



Skall snart stänga ner datorn och gå upp och sätta mig i burspråket där i en fåtölj och läsa (allra helst klart) min engelska bok. Mansfield Park, den hänger med mig, har kommenterat om den boken ofta,..
Har satt på kaffe så jag skall göra mig en Latte och sedan skall jag även leta upp en filt jag kan vira om mig samt göra en brasa i kamminen. Än så länge är jag ensam hemma så det kommer nog bli mysigt! Låter mysigt va?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: