SKRIVET: 2008-12-07, kl 15:51:10 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Kalas

Så, nu kommer inlägget från kalaset igår.
Det var jag som fick agera chaufför så att mina föräldrar kunde dricka lite, tje, dricka och dricka men de fick glögg med alkohol i. I alla fall gick det bra. Var ganska orolig där ett tag att jag nu på morgonen skulle vara stendöd efter att varit uppe så sent men det dick faktiskt ganska bra att gå upp i morse. Dock gick jag inte upp förrän vid 06.42 så jag fick skyna mig lite grand. Lyckligtvis vet ajg hur förvirrad och obeslutsam ajg kan vara på morgonen därför brukar ajg alltid packa mina saker och ta upp kläder dagen innan också. Väldigt bra! Ett tips till er med liknanade problem.
Jag han i tid och var fakitkst i tid med god marginal innan busen kom. Tyvärr är det itne lika kul att vänta vid jobbet från 07.30 till att någon kommer som har nyckel. Det brukar vara ca 07.55 så där får jag stå i 25 minuter i köld.
Jaja, tillbaka till kalaset dom egentligen var huvudämnet var det väldigt trevligt! Vi fick hasselbackspotatis (I love!!), köt gryta och (det godaste av allt) baguetter med vitlökssmör, jag brukar itne gilla smör men just denna krämfylda varianten tar jag gärna emot med en liten större klick på. Haha.
Vi fick även tårta, (marsipan), glögg, pepparkakor och choklad, en riktigt bra start på julmyset som nu är i full gång.
Det blev även en del tjejsnakc om allt och en massa. Kul, kul, kul!
Ha det bra luftkramsbanan


Elviz

Jag brukar också fixa allt kvällen innan, annars fungerar ingenting för mig!



PUBLICERAT: 2008-12-07, 18:09:03 | URL: http://www.nogg.se/prinsessan

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: