SKRIVET: 2008-12-21, kl 13:46:38 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Last Night and Movie

Har precis ätit frukost.
Dvs. jag gick upp för inte så länge sedan. Lite galet när jag tänker på att jag går upp nu och ibland andra helger så går jag hem nu ungefär. Hm, Jaja. Igår var jag, Linnéa, Rebecca och Kristina + 3 av hennes vänner (Emelie, Stella och Annie(?)) på Chalmers julfest.
Det var verkligen sjukt roligt! Vi började kvällen på Queens, eller jag Linnéa och Rebecca gjorde det. Sedan mötte vi upp Chalmers byggnadenKristina och de andra vid ingången till Kåren.
Det var inte så mycket folk till en början men det blev desto mer sedan. Det var dans, drinkar och killar. Lite roligt måste jag säga att det var nästan de snyggaste killarna jag sett som var där och sammtidigt de allra töntigaste. Om ni själva skulle tänka er den ultimata tönten, jo då fanns han där! Haha, inte för att vara elak eller så...
Jag hade inte med mig min kamera så tyvärr kan jag inte lägg upp bilder för tillfället. Men det kommer, så fort jag fått tag på Rebecca och Linnéa.

Nu skall jag in i duschen för det var en väldigt trevlig tjej igår (läs: ironiskt) som hälde över öl på mig och Linnéa när vi dansade, väldigt kul och vi luktade otroligt gott efter det. Jaja, nu skall jag iaf få bort den lukten sedan skall jag åka in till stan och träffa Joanna och Malin och kolla på bio. Skall se Tilight (för andra gången)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: