SKRIVET: 2008-12-04, kl 22:26:22 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Litteratur

Idag har jag äntligen lyckats göra klart Litteraturen! Har den i morogn så man kan ju säga att det "var på tiden". Haha.
Så nu är det bara tyska och engelska tills nästa vecka. Tyska prov i steg 3 samt en engelska analys. Duktiga Kristina har redan börjat den. Hm, jag är itne klar med boken ännu. Du är för duktig tjejen!! Men men, jag kommer nog bli klar med den också. I sinom tid. (Igod tid till inlämningen). Skall även be min Amerikan att rätta den lite åt mig. Kan ju aldrig skada, eller?! Tyskan ligger jag rätt så bra till i. Har redan pluggat på glosorna och kan många av dem. Blir nog ungefär som förra provet. skall fråga om kagn göra båda delarna på onsdagen så jag kan få det. Det skall jag nog lyckas med.

Nä, nu måste jag gå till sängs. I morgon händer allt för mycket för att ajg skall kunna stanna hemma och ligga kvar sjuk i sängen. Först är det Engelska, ska la bli rätt ok. har itne varit där på ett tag fock bara. Inte så bra, inte bra alls!
Sedan är det internationell ekonomi men i morgon skulle tydligen Manpower komma till skolan och prata med oss. Kan ju vara väldigt viktigt at vara där då. Kanske en gratis arbetschans? Eller större ifall de känner igen en till sedan, oavsett så tror jag nog det kan vara väldigt viktigt att gå. Därefer har jag litteraturkunskap och sedan redovisning. Kunde inte ha det förra veckan så därför flytade våran grupp redovisningen till denna veckan istället.
Efer det skall jag gå och ta kort på NTI skolan. Vi i företaget skall fotograferas. Kan nog bli jätteskoj! Men nu tar min oviktiga dag slut för denna gång. Vi hörs i morgon.
Godnatt people!! ♥

<3

Jag lägger in denna bild som avslut på mid dag eftersom jag saknar er så mycket tjejer!
Har inte sett er sen lördags och måndags! För länge sedan nu!!


Kristina

hahah jag är inte duktig, det är DUU som är duktig om någon (: läser ju hur många gymnasiepoäng som helst ! YOU GO GIIRL ! =)



PUBLICERAT: 2008-12-05, 14:07:56 | URL: http://kikkaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: