SKRIVET: 2008-12-23, kl 03:12:07 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Sen kväll med Cilla

Perstrada, TermosmuggIdag började jag dagen med att åka in till stan för att träffa företaget. Sedan satte jag in pengar de andra tjänat på att sälja muggarna som jag skall lägga över på företagskontot snart. Sedan vandrade jag runt i stan i ca 30 minuter och köpte bla en korv att äta och därefter träffade jag min kusin Johanna och letade efter ett paket till min farmor. Hittade till slut en bok Gamla tanter lägger inte ägg till henne. Känner mig ganska säker på att lägga upp den uppgiften här för jag är nämligen inte helt säker på att min farmor kan leta upp saker på Internet (Finns en liten rolig intern historia om hur min farmor och farfar satt en hel halvtimma framför datan och letade på Internet utan att sidan byttes. Som vanligt blir farfar sur på farmor när det egentligen är hans fel och det slutade att de ringde pappa som förklarade att det inte bara räcker att skriva in adressen utan att man måste klicka på "enter" därefter för att sidan skall komma upp. Tja, den har roat mig och min släkt ett bra tag nu)
Efter det fikade vi tillsammans på Esspresso House och sedan åkte jag till Liseberg och träffade mina föräldrar där och min lillebror. En helmysig stund. Se bilder nedan;

LisebergstornetIngången till Universeum.  Blått ljus.Liseberd lustgårdarVitt ljus i träden
En suddig mamma och pappaEn jag på Cafét
Lite spelade är ett måste.  Här; Simon.Money, Money, MoneyBalder i mörker och ljusBakad potatis



Nu har jag även packat klart alla min julklappar. En prydlig och fin liten hög...
Inslagning av paketFärdiginslagna paket


Och efter en lite stund av spelade på Rockband med min lillebror Joahn är det nog dags för mig att krypa till kojs.

Rockband.Min äldsta (och längsta) lillebror Johan.

Godnatt och sov sött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: