SKRIVET: 2008-12-09, kl 17:29:58 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Skoltrött

Jag måste säga att jag kommer att bli så glad när tiden för jullovet äntligen är här. Jag orkar inte så mycket mer längre. Skola och arbeta tar sin tid och energi. Att aldrig få någon direkt paus är det jobbigaste, att alltid passa tider på morgonen. Jag har märkt att detta året har det inte riktigt klaffat det där med tiderna. Har ofta försovit mig. Lägger jag mig kanske för sent, eller gör jag något annat fel? Jag vet inte. Men idag skall jag prova att lägga mig efter de desperata hemmafruarna. Kanska jag kan vakna i tid i morgon.
Nu skall jag börja skriva på min engelska analys av boken, sedan skall jag även plugga tyska sedan. Tror nog att det kommer gå relativt bra i morgon ändå, skall tjata lite granna på Marion också så att jag kan göra båda proven i morgon, slutar då vid 10.40 på torsdag Nice, Nice, Nice!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: