SKRIVET: 2008-12-30, kl 22:21:31 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Smärta

Här sitter jag framför datorn med en stor värmekudde om axlarna och önskar att jag hade en huvudverkstablett.
Jag har nämligen fruktansvärt ont i axlarna och övre ryggen och inte nog med det så har jag en förskräcklig huvudvärk.
Som tur är har pappa masserat axlarna så det gör inte lika ont längre.
I morgon är det Nyårsafton och jag har spenderat kvällen med att göra iordning min mjuka pepparkaka med glasyr och även chokladmaränger. Vi får hoppas på att gästerna gillar de i morgon när mina vänner dissat mig på nyår för att vara med sina respektive. It sucks! Jag får helt enkelt se det positivt och se det roliga i att vara hemma på nyår i år, det skall nog fungera det också.

Inte nog med allt detta så har jag spenderat hela dagen med att gå. Förts gick jag till vår lägenhet och vattnade blommorna, därefter stannade jag kvar och kollade på gamla fotografier. På något sätt känns de gamla bilderna så välbekanta så vackra. Det är något speciellt med gamla kort som jag älskar. Därefter hittade jag min mormors gamla gåstavar på balkongen så de tog jag beslag på och började min andra långa vandring. Den hem. Fast min väg gick inte rakt hem utan tog en 8 km lång omväg. Jag tänkte att nu när jag redan var vid härlanda med ett par nya (för mig) gåstavar kunde jag lika gärna ta vara på tillfället att både få en rejäl promenad samt att inviga de nya gåstavarna.
Det slutade med att jag gick ungefär 1,5 mil. Inte så dåligt!


ElviZ


ElviZ

(Att jag aldrig kan lära mig att inte trycka på enter när jag skrivit mitt namn!!)

Ville bara uttrycka att jag är imponerad av din gångmarch!!



PUBLICERAT: 2009-01-01, 15:58:52 | URL: http://www.nogg.se/prinsessan

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: