SKRIVET: 2008-12-13, kl 21:56:50 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Svårstartad och Filmbyte

Det var nu ett tag sedan jag lade upp ett inlägg och tro inte att det är på grund av att jag haft lite att göra. Tvärtemot är det nog för att jag har haft för lite att göra. Fast det skulle jag nog inte heller säga att jag har. Jag har både ett prov och en analys kvar att lämna in nästa vecka. Provet har jag knappt börjat på och engelskan, (som för övrigt skulle varit inlämnad igår, fredag) har jag inte direkt kommit långt på heller.
Min ursäkt är för att jag inte har börjat på provet är att jag inte har orkat att leta upp de sidor jag har prov på. Har nämligen prov på vissa sidor och jag har dem uppskrivna i min almanacka men den har jag inte orkar hämta, jag vet lamt!

Idag tog jag som vanligt 07.05 bussen hemifrån för att åka till jobbet. Hade samma schema som förra veckan så de gick rätt så snabbt, kunde ju allting vad jag skulle göra osv. Eftersom både jag och Fidelie kom tidigt in på rast pratade vi lite om dittan och dattan och så klart kom vi in på film. Vi bestämde då att vi skulle byta filmer, jag fick några av hennes och hon fick några av mig. Har nu letat fram några jag tror hon skulle tycka om, tex "Lavendelflickorna", "The Pianist", "A spark of insanity" & "Becoming Jane". Får se i morgon vilken/vilka jag får av henne.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: