SKRIVET: 2008-12-15, kl 00:16:18 | PUBLICERAT I: Mitt liv

The Eavning is still early

Säger vem undrar man då.
Har fixat klart min engelska analys nu. Skickat den till Colin och han har rättat. Kan det bli mycket bättre än så här?
(Ja, det kunde ha varit tre/fyra timmar tidigare än nu). I morgon har jag prov i samhällskunskap. Känner att det inte kommer gå sådär väldigt bra, har nämligen inte ens läst igenom alla sidor i boken och jag har missat en lektion i skolan. Känns därför inte direkt jättebra. Vet inte om jag skall "satsa" på IG och sedan göra om provet eller "go for it" med en gång. Skall iaf nu ta och tragla mig igenom alla sidorna och sedan i morgon får jag läsa igenom dem igen för att sedan göra provet, ytlig kunskap. Även om jag lyckas få bra betyg i morgon på provet är det ju inte direkt så att jag kommer kunna ihåg det jag hade på eftermiddagen. Nackdelen bakom den metoden, men samtidigt. Vad har jag annars att välja på?


Om ni undrar varför jag har denna bilden är det pga att jag har prov i "Hur Sverige styrs" och "Hur vi röstar"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: