SKRIVET: 2008-12-03, kl 23:47:12 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Tired

Har hjälpt Johan nu i ca 2 timmar med hans arbete om framtiden.
Ganska jobbigt men de tär också ganska roligt, synd att jag inte sparade några av de meningar han har skrivit. Väldigt roligt formulerade ovh vissa förstår man inte alls vad det är han vill ha sagt med dem.
Jaja, en till chans för mig at glänsa och briljera över honom, (och pappa).
Jaja, sent blev det som vanligt och tur va väl det att vi inte hade någon svenska i morse för då hade jag kommit försent. Slapp, lätt dag. Men i morgon blir det mer "hard-work" då skall jag skriva klart, och börja, på min redovisning om likheterna mellan Jag Guillous liv och hans bok ondskan. Kan tacka mitt tidigare liv att jag redan sen tidigare läst boken, annars vore jag i mycket stora problem!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: