SKRIVET: 2008-12-10, kl 18:10:59 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Tokio Hotel DVD "Caught on Camera"

Fick äntligen hem min Tokio Hotel Caught on Camera. Hinner dock inte se den men i morgon skall jag nog se till att ha tid! eller på Fredag! Vet inte hur länge jag har väntat på den nu. Så orättvist att de som beställde genom Ginza.se fick sin redan i förrgår och vi som beställde genom Cdon.com fick dem idag. Jaja, jag har den nu så jag skall inte klaga. It-problem?!




Är för övrigt ensam hemma. Johan är hos kompisar, Simon och Pappa på någon julfest och mamma är på något möte. Riktigt, riktigt skönt! Hela huset för mig själv. Skall sätta mig och dricka min latte och äta nån kaka samtidigt som börjar på min engelska analys.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: