SKRIVET: 2008-12-14, kl 17:44:59 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Uppstigen

Jag har precis gått upp. Nej, inte från min skönhetssömn under natten utan ifrån min lilla sovtimma jag hade när jag kom hem ifrån jobbet. Var så extremt trött när jag kom hem förrut! Läste ett kapitel ur boken Middag med Mr. Latte mer orkade jag inte. Ögonlocken kändes sådär tunga och huvudet är bara inställt på att sova. Jag lade undan boken och somnade nästan så fort jag lade ned huvudet på kudden igen.

Nu iaf är jag fortfarande trött men jag skall ta och skriva min engelska analys och sedan plugga på samhällsprovet jag har i morgon. Kommer nog gå helt galant (Vem försöker jag egentligen att övertyga?), men man kan nog få en andra chans att göra det senare, tror nämligen inte att alla kommer att komma på den lektionen i morgon. Den brukar nämligen inte vara direkt full, eller så. Tror vi är ungefär 20 som läser kursen och vi brukar bara vara ca. 5 där...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: