SKRIVET: 2009-12-09, kl 03:54:42 | PUBLICERAT I: I USA

Julklappsjakt

Idag åkte jag som sagt till Target, men jag hittade ingenting användbart. Okej, fyra par sockar, ett par vita inför lucia. Kommer nog bli kanoners. Om de passar, jag glömde kolla storleken på en av sockarna. Men jag kan nog klämma in mina fötter i ett par för små sockar, inga problem här inte. Åkte även till TJ Max, ingenting där heller. Eller jo jag hittade omslagningspapper men kön var kilometerlång (och om man säger så är kassörskorna på TJ Max inte speciellt snabba. En snigel är ta mig fasen snabbare än dem hackorna, otrevliga är dem också) så den vägrade jag ställa mig i för endast två rullar med julpapper. Nope, Forget it. Så min stilla jackt på små, icke dyra julklappar fortsätter. Nu skall jag kolla på det sista avsnittet av True Blood, så stör mig ej, jag konsentrerar mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: