SKRIVET: 2009-03-12, kl 19:58:46 | PUBLICERAT I: Mitt liv

After a long day

Har varit hela dagen på svenska mässan här i Göteborg. I morgon är det dags för UF-mässan. Lite slutet av allt vårt slit och äntligen kunna visa upp den produkt vi gjort och är stolta över.

Montern är faktiskt riktigt snygg och innehåller lagom mycket saker tycker jag. Smakfullt, "less is more" live and learn.
Fast jag måste erkänna att jag och Linnéa gjorde inte så mycket på montern. Vi var mer på andra ställen än just i våran monter och hjälpte till. Vi tog en runda till Backaplan, hem till Linnéa och tittade på trollen i skogen.
Fast utan våra små färder hade vår monter inte varit så snygg som den är heller. Good for us!
Nu skall jag gå upp och göra iordning choklad åt mig med minimarschmellows och sedan kolla på tv. Tablån är späckfull idag. Först är det sveriges värsta bilförare, sedan Cold Case och därefter bokläsning.
Oj, borde kanske skriva på min inledning till svenskan. Men Whatever. Efter denna håda dagens slit behöver jag lite uppfriskande varm choklad och en lugn stund framför tv:n.

Btw, hämtade jag upp studentmössan tidigare idag också.
I'm so happy, happy.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: