SKRIVET: 2009-03-31, kl 09:28:37 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Engelskauppsats

Varför har lärare kommit på att det är bra att skriva uppsattser på lektionstid. Vad kommer man få fram med det?
Ingenting!
Man får panik, ångest känslor och 50% av tiden sitter man och kollar ut genom fönstret på fåglarna, människorna och rörälserna där utanför. Engelska att skriva är verkligen inte mitt område, jag hatar det och fruktar verkligen inför varenda sak jag måste skriva under lektionerna. Gramatiken blir skit och inte nog med det så lyckas jag aldrig stava rätt. Någon mer som lider av samma problem?
Jag hoppas nu innerligt att jag ändå lyckades skriva en VG uppsatts, åtminstone VG-. Men jag kan bara hoppas. Det jag kan i engelska är att prata, inte skriva och under detta år har vi BARA skrivit. Inte konstigt jag ligger på ett VG. Nu tänker jag smälta sorgen och läsa genom min svenska inledning som jag lyckades bli klar med igår kväll. Lyckligtvis kan jag skriva uppsatser på svenska och det är inte en dålig drift det.
Oj, nu börjar snart företagsekonomin.
Hej svejs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: