SKRIVET: 2009-03-08, kl 14:20:19 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Guten Vormittag

Idag har jag verkligen sovit ut. Vaknade vid 10:30 och då läste jag min bok som jag hade med mig (Läs: inte den boken på tyska som jag köpte igår). Sedan vid 11:50 tog jag mig en dusch så nu känner jag mig rätt fräsch. Efter det åt jag och Franzi frukost. Hon hade inte ens gått upp när jag var klar. Måste erkänna att det var den största frukost jag någonsin ätit! Yohurt & Müsli, stekt skinka och ägg, mulitvitaminsdryck samt en fralla eller Sameln, som jag tror det heter.
Medan vi åt frukost kom Elisabeths (Läs: Min tyska mamma) bror och hälsade på. Efter det då klockan var runt ett gick jag tillbaka till mitt rum där jag fortfarande är och spelade mitt nya spel på mobilen "Cloedo" och lyssnade på musik.
Nyss kom Franzi förbi och sa att vi skall åka in till Schroubenhousen och träffa Anton och Maria samt deras tyskar. Kanske någon mer, jag vet inte. Så nu är det nog bäst att jag gör mig klar.
P.s. Min plånbok och kamera är nu nedpackade. Mitt råd till alla; "Glöm inte plånboken hemma när ni åker till en storstad och om ni råkar göra det... Ha en kompis med".

Tschüss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: