SKRIVET: 2009-03-25, kl 15:42:17 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Hej, hej

Hej, hej koffeinkick.
Mina händer skakar och jag mår smått illa, kan det efterliknas den där härliga baksmällan man får ibland? Jovars. Men måste vara vaken nu när jag skall plugga och vara effektiv. Jag kan ju försöka att vara det åtminstone, men det brukar inte gå så bra.
Jag har i varje fall ringt Aupair firman och kollat upp mina frågor och fått svar. Det är skönt. Sedan är jag även fett avendsjuk på franska steg 6 gänget som åkte till Västa Karibien idag och skall stanna där i två veckor, TVÅ VECKOR. Tyvärr kunde inte Martina och jag följa med, även ifall vi kan säga "Je m'appelle **********"
Men de kommer inte vara glada när vi sticker till New York, eller hur Joanna?!

 
VS.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: