SKRIVET: 2009-03-10, kl 20:09:16 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Home at last

Så var ännu ett äventyr över.
Tyvärr, men alla sagor måste ju ha ett slut. Hur mycket man än tycker om något kommer allting till ett slut.

Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end

Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end

Come to an end
Come to an
Why do all good things come to an end

Come to an end
Come to an
Why do all good things come to an end


En låt av Nelly Furtado som jag tycker gav känslan ett bra namn. Ett bra svar. Men jag tror att vissa frågor kommer aldrig ge några svar, och vissa svar kommer ge mer frågor.

Nu skall jag skriva klart mina delar på min ansökningsblankett till AuPair året. Sedan skall jag även tvätta klart mina kläder. På något underligt sätt har alla kläder börjat lukta rök. Jag undrar just varför.
Sedan skall jag även skriva ett brev till Franziska och sedan lägga mig. Låter som en rätt trevlig kväll jag har framför mig.

Godnatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: