SKRIVET: 2009-03-30, kl 22:38:32 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Kan man se känslan?

Kan man se någons känsla genom att bara studera folks ögon.
Ibland kanske. Visst, när någon är arg eller förånad kanske det är extra lätt fast oftast, nästan alltid, behöver vi nog hela ansiktet. Genom att bara se ögonen tar vi genast bort restan av ansiktet och dess muskler. Jag tänkte prova i alla fall och här under lägger jag upp olika bilder på olika känslor. Kruxet med det hela är att ni bara kommer att få se mitt öga. Någon är nog lättare än ett annat. Men vi får se.
För att göra det något lättare lägger jag upp vilka känslor jag har...
Följande är med:
                               Glad
                               Ledsen
                               Fundersam
                               Förvånad
                               Arg





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: