SKRIVET: 2009-03-01, kl 19:37:18 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Less

Jag är så less på datorer.
Hela dagen har jag suttit framför datorn. Den ena uppsatsen efter den andra, den ena uppgiften och en och annan budget, bokföring + mer har passerat skärmen under de senaste timmarna. Mitt huvud känns konstigt och jag längtar efter att kunna lägga mig ner eller sätta mig där uppe i fåtöljen och läsa min bok. Tyvärr måste det vänta ett litet tag det också. Måste skicka iväg ett par mail till, fixa klart lite mer på min inledning till deckaren så jag slipper tänka på den när jag är i Tyskland. Skulle kännas väldigt roligt om jag satt hela dagarna där för att skriva där nere. Nej, då hittar jag hellre på något annat där nere. Vi får se vad Franzi och de andra har hittat på att göra med oss. Jag hoppas på något roligt och lite förvarningar från Fanny har jag fått :P
Just det, packa måste jag ju göra också. Hm, när skall jag ha tid att göra det? Jag får helt enkelt göra mig tid, mindre bokläsning mer packande. Det låter rätt bra faktiskt. Funderar på att ta med mig en bok dit ned. Då har jag åtminstone någonting att göra på dötimmarna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: