SKRIVET: 2009-03-24, kl 16:59:31 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Oh, Hello

My god it's cold!
Trots att jag sitter iförd en tjocktröja och tofflor och en filt över benen fryser jag.
Vad som piggar upp mig nu är att svenskan snart är färdigskriven (hoppas jag) och att solen skiner utanför mitt fönster. Jag hoppas på att dagen inte slutar lika dåligt som den började. Redan vid 00:30 vaknade jag upp i morse och hade otroligt ont i magen och vid minsta ansträngning var kräkreflexerna igång. Efter en halvtimmes toaberoende tillstånd och totalt vitt ansikte fick jag till slut somna om igen. Vid min andra uppgång skulle jag duscha, dock fick jag mig en otrolig upplevelse då min lillebror satt igång larmet så det stortjöt. Med snabba steg fick jag tag på min mobil och ringde pappa och fick säga till honom att det var jag som satt igång larmet och inte någon tjuv. Olyckan slutar inte där utan tyvärr var det någon (Läs: jag) som glömt att pga. ett arbete var varm vattnet idag avstängt mellan 08:30-14:00.

Ett litet lyckorus är dock att jag lyckades palla mig till Svenska lektionen och därefter ha diskussion med Linnéa, Michaela, Rebecka och Emma om boken "Om jag kunde drömma" och vi alla lyckades införskaffa oss ett välförtjänt MVG.
Egentligen har jag kommit på att jag borde få MVG bara för att jag är den jag är. Kanske senare i en annan lyckligare värld.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: