SKRIVET: 2009-03-09, kl 16:28:28 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Tschüss

Idag besökte vi en firma (Taurus), tror jag de hette. Det var ett tyskt och ett sveskt företag som befann sig här i Schrobenhausen (Läs: fortfarande osäker pa stavnngen) (Läs: verkar som kopieringsknappen inte funkar sa jag kan inte skriva bokstaven efter "z"). De gjorde tydligen bomber, raketer och missiler till flygvapnet i olika länder. Det var intressant men ocksa lite langtrakigt. Efter vi pratat i ca. 2-3 timmar fick vi ga och äta mat som de bjöd pa. Jag tog Creps och sedan sallad, en san där konstigt bröd och fanta till det. Den var ganksa okej maten ända.
Efter det akte vi tillbaka till skolan där vi skulle spela vollyboll eller fotboll. Vi tjejer spelade Vollyboll medan killarna spelade fotboll. Efter ca. 30 minuter fick vi nog och satt och pratade istället. Alla utom ajg som sprang runt och sköt mal i basketkorgarna.
Efter det akte vi och handlade (Läs: med familjen), jag det jag ville ha osv.
Nu sitter jag här hemma och r lite smatt trött. Jag har tagit en dusch sa jag känner mig ganska fräsch och haller samtidigt pa att packa min väska. Denna veckan har gatt förskäckligt fort. Känns som det var i förrgar jag kom. Men icke sa Nicke.
Om nagon timme skall vi ala träffas igen och ha en avskedsfest. Men det kommer inte vara ett avsked för alltid hoppas jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: