SKRIVET: 2009-05-05, kl 15:18:32 | PUBLICERAT I: Mitt liv

En månad

Om en månad, en månad har jag tagit studenten! Det är sjukt vad tiden har gått fort!! Ändå om de tär så kort tid kvar har jag en massa att göra. Helt galet mycket egentligen.

  • Engelska bokresension
  • Engelska redovisning
  • Måla klart två bilder i bilden
  • Skriva en samhällsuppsatts
  • Muntlig diskussion i Litteraturen
  • Landanalys i Geografin
  • Jämförelsen i Litteraturen
  • Tyska Schreibmal
  • Bokslut
  • Årsredovisning

Lite tid mycket att göra. Bara att sätta igång då...


Julia

Ja det är jätte kul att de tänker på mig med men det är samtigt jättesvårt att veta vad man vill och jag är sån som tycker det känns lite pinsamt att säga saker som dom vill ta med mig på som kommer att kosta dom pengar.



Men vad bra. Hoppas att dom ringer snart då :D Men det är ju ganska bra ålder på barnen tycker jag iaf eller kanske inte 2 det är för litet för mig :P Vad är det för kön på dom? Jag ska ta hand om två töser på 7 och 5 år men hon som är 7 fyller 8 efter typ en månad efter jag kommit dit :)



PUBLICERAT: 2009-05-05, 15:49:24 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: