SKRIVET: 2009-10-18, kl 04:09:44 | PUBLICERAT I: I USA

Baka

Idag var första gången jag slog på elvispen och bakade här i USA. Det blev brownies med chokladgrejs i. Det var S som valde så då fick det bli detta. Egentligen var det inte alls ett komplicerat recept men jag tänkte börja lite lätt nu när jag är här, än har jag inte riktigt vant mig vid Ferenheit och Coups. Så man hälde 1/3 coup vatten och 1/3 coup olja samt 1 ägg i en bunke, blandade och hälde i bakmixen. Blanda lite mer och sedan hälla över på en plåt med höga kanter. In i ugnen och sim salabim, färdigt. It's easy, it's simple, it's the american way.


Maria

Sv: Wading River, NY....ingen aning om det är nära själva city..eller dig;)



vad gött att baka. tyckte familjen om det?:)



PUBLICERAT: 2009-10-18, 11:44:02 | URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/
Fanny

I wanna see more pictures!! ;)

Hur smakade donautsen förresten?


Victoria

Jo jag åker imorgon, har inte varit inloggad så har inte hunnit ändra bara :)



PUBLICERAT: 2009-10-18, 16:23:35 | URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Josefine

Hej! Jag funderar på att åka som au pair till England i sommar och skulle därför behöva lite hjälp med frågor att ställa till familjen. Har du tips på frågor eller om du kanske har kvar de frågor som du frågade dina familjer när du var i matchningsprocess så skulle det vara jätte snällt om du kunde maila dessa till mej! :)


Julia

Haha ajg känner igen det där med alla tv kanaler. Nu har jag äntligen börjat få lite koll. Men om du har nåt speciellt du vill se så skriv bara vad det är så kan jag försöka hjälpa dig :)



PUBLICERAT: 2009-10-18, 23:10:36 | URL: http://juliasresa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: