SKRIVET: 2009-10-17, kl 17:41:07 | PUBLICERAT I: I USA

Couples Retreat...

Var den film som jag kollade på igår med Lina och Maria. Det började lite jobbigt med att jag var försenad eftersom jag badade E, därefter blev allting ganska så jäktigt. Det blev ett snabbt ombyte, okej jag bytte bara byxorna men endå, sedan for vi in till Mt Kisco, hämtade upp Maria från tågstationen (som för övrigt stått där i 20 min och frusit, sorry!). Vi parkerade bilen genade genom Borders och sedan kom vi fram till restaurangen där vi skulle äta. Dock stängde restaurangen 10 min efter jag fått min mat så det var en snabb middag. Därefter gick vi in till borders igen för att köpa någonting till bion, jag tog en latte (suprice, suprice) och Lina vatten. Sedan var det bara att springa till bion, köpa biljetter, gå på toa och gå in.

Filmen var verkligen rolig och bjöd på många skratt. Fast det roligaste var de två amerikanska damerna som satt framför oss. De skrattade åt allting tråkigt, eller tråkigt och tråkigt men typ när de klev ur bilen, någor simmade och sånna saker. Ganska roligt att skratta åt dem då. Haha. För övrigt har vi svenskar mycket bättre humor.

Idag sitter jag barnvakt så jag jobbar från 3.00 - 11:30 p.m. (alltså 15:00 - 23:30)


Victoria

Ja det var det :) men automat är ju mycket lättare och köra, men tråkigt och bara gasa och bromsa tycker jag. men väldigt bekvämt och bra :)



PUBLICERAT: 2009-10-17, 19:45:19 | URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Emma

haha, den var jag också och kollade på igår:D. Tyckte den var jätterolig! :D



PUBLICERAT: 2009-10-18, 05:56:51 | URL: http://emmebirk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: