SKRIVET: 2009-10-20, kl 19:49:43 | PUBLICERAT I: I USA

En massa rännande

Från 09:25 idag har jag och Lina rännt omkring överallt här i Staterna. Vi har varit på Domistino (mataffär), banken, posten, Starbucks, Kört fel, Borders, Lunch och lite till. Jag fick äntligen mitt bankkort igår så idag åkte jag in och lämnade min lön som jag fick i söndags. Så nu har jag lite pengar på banken, duktiga jag skall börja spara pengar, haha. Får se hur bra jag lyckas. Jag har i alla fall börjat spara på quorters, varför tänker ni? Jo, det är nämligen så att på vissa quorters är varje delstat representerad, alltså ett mynt har mississippi, en annan har Alaska, en tredje har Hawaii och den fjärde har New York. Dessa har ajg börjat samla på och jag har redan runt 40 st. Okej, mycket är tack vare Maria eftersom jag fick/köpte hennes dubbletter. I alla fall så var jag på Borders idag för att köpa ett album som man kan ha mynten i. Andrea skall även spara dem hon får borta i Californien och när hon kommer tillbaka skall jag se om jag kan köpa dem av henne. Feels great! Köpte även ett album till familjen eftersom de har ala mynt men inte ett album. Laura blev jätteglad så nu har jag och pojkarna en aktivitet för ikväll. Köpte en där man skall sätta in mynten i delstaten, kan lägga upp en bild sedan.

Till Fanny
"Yey! Åh var det inte på den bron som miranda och steve blir tillsammans igen i SATC filmen?:D"

Jo, det är precis den bron. Skall få tag på mer bilder som Sara tog, skall sms:a henne snart om det faktiskt. Bron är förrästen "The Brooklyn bridge".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: