SKRIVET: 2009-10-16, kl 19:11:55 | PUBLICERAT I: I USA

Ensam hemma

Just nu sitter jag helt ensam i det stora huset. Okej, trädgårdsarbetarna håller på för fullt på utsidan men här inne är de inte. I kväll skall jag till Mt Kisco med två andra svenska tjejer. Vet inte riktigt vilken film vi skall se men det blir säkert toppen! Idag jobbar jag själv hela dagen, Andrea är In the big apple. Och har en ledig dag.

Idag kom jag även på att idag för en vecka sedan kom jag hit till Chappaqua. Tiden springer iväg. Men jag trivs verkligen! Känns jättebra och jag är så glad att jag blev matchad med denna familjen! Idag är även vädret lite bättre, mulet men det varken snöar eller regnar.

En sak som jag tycker är så roligt med Amerikanarna (vad jag sett än så länge) är att de plockar inte upp löven utan har en stor maskin som blåser bort löven istället. Det är så komiskt för så fort det blåser igen ligger löven utspridda på hela gräsmattan -igen.


Sara

Vad kul att du trivs! :)



PUBLICERAT: 2009-10-16, 23:25:26 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Victoria

Vad skönt och höra :P vad kör du för bil då? :)



PUBLICERAT: 2009-10-17, 14:32:41 | URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Rebecca

svar; Okej! Skönt för dig att de är förstående och att du verkar trivas där! :D

Ja precis, man vill ju åka till usa för att man vill det liksom. Uppleva landet samtidigt som man jobbar :D

Kram



PUBLICERAT: 2009-10-17, 15:53:11 | URL: http://rebeccalindahlsblogg.se
Fanny

Vad glad jag blir att du trivs!! :D Familjen verkar ju hur bra som helst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: