SKRIVET: 2009-10-30, kl 03:45:42 | PUBLICERAT I: I USA

It's just fucked up

För tillfället mår jag inte bra alls. Jag har ont i magen, är nervös och orolig. Med mig är allting bra, det är Lina som är i skiten. Okej, inte nu längre, hon är i trygghet hos Maria i Brewster. Hela kvällen har jag varit orolig för hur det skall gå för Lina, nu verkar det lösa sig lite mer men jag kan verkligen inte fatta vad som har hänt och så snabbt. Sjukt och helt omogna människor tänker jag säga men inte mer än så. Om det är någon som har rättigheten att berätta så är det Lina, inte jag, så därför kommer jag göra henne rätt.

Jag hoppas du mår bra (bra till omständigheterna) och att Maria tar hand om dig. Jag kommer sakna dig och att kunna ringa dig samma dag som vi kan göra något. Men just nu skall du göra det som är bäst för dig, Cause I'll survive, I'm like the rock during an hurricane. A rock you always can call!


Bell

Jag förstod inte mkt av dehär inlägget..



PUBLICERAT: 2009-10-31, 10:21:27 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
Anonym

inte jag heller.... eehm...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: