SKRIVET: 2009-10-20, kl 04:57:44 | PUBLICERAT I: I USA

Lite bilder

Ni ville se lite bilder, så här kommer det...

Chappaqua


My new friend Sara from Germany.
On our way to New York City


New York Marknad, köpte mig en scarf
Sedan tre bilder vid the Brooklyn-bridge
(Skall försöka få tag på mer bilder från Sara, hon har rätt många)








Sara

åh, roligt med bilder! :D



Sv: I know! Nu hoppas jag bara att dom svarar på mejlet. och att dom har ett BRA svar åt mig och inte bara massa ursäkter, typ.



PUBLICERAT: 2009-10-20, 09:11:35 | URL: http://trenollsju.blogg.se/
Julia

Jag vet jag blev irriterad när jag läste att det var kränkande. Jag tycker den är söt.



PUBLICERAT: 2009-10-20, 15:35:27 | URL: http://juliasresa.blogg.se/
Fanny

Yey! Åh var det inte på den bron som miranda och steve blir tillsammans igen i SATC filmen?:D

Bilderna är helt fantastiska!


Isabel

Vad häftigt allt ser ut, men jag kan fortfarande inte fatta att du är där, det kommer nog att ta ett tag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: