SKRIVET: 2009-10-02, kl 01:26:19 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Oskar?

Är det åskan jag hör eller är det någonting annat? Jag vet faktiskt inte, men vad jag vet är att det är SVINKALLT ute. Kollade på Flickan som lekte med elden idag tillsammans med min lillebror Johan. Filmen var helt okej, måste nog se den en gång till innan jag kan bestämma mig. Den var ganska rörig och lite svårförståd, som tur var hade jag läst böckerna, så jag hängde i alla fall med ganska bra. Nu skall jag sammanställa den lista jag har gjort till alla som åker på måndag 5 oktober. Jättemånga som åker ifrån Landvetter tillsammans med mig, jätteskoj!

Packade även in pojkarnas presenter precis. Vi hade bara blommigt presentpapper hemma och ett tips till alla er som har pojkar i lite "högre" åldrar. Använd inte det! Visst, jämnstäldhet i högsta prioritet, men inse fakta, killen kommer dissa dig. Så därför köpte jag ett grönt papper med träd på helt ok och lite roligare än enfärgat.


Sandra

Ååh, du är verkligen påväg snart.. Såå kul :D



PUBLICERAT: 2009-10-02, 10:27:38 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: