SKRIVET: 2009-10-28, kl 17:25:44 | PUBLICERAT I: I USA

Polisstation

Idag var jag inne i Chappaqua's polisstation och deras courthall (polisstation och domstol). Riktigt coolt och man kan verkligen se skillnad på säkerhet och säkerhet. Sveriges polisstationer kan nog ta efter lite mer av de amerikanska. Fast jag vet inte, att alla behandlas som "strangers" och kan troligen vara en fara, vet jag inte om jag gillar riktigt. Visst det finns många skumma människor i det här landet, fast jag förmodar att det finns fler snälla än elaka. Men jag vet inte, jag börjar snart tvivla.


Rebecca

svar; ja precis! man ver ju aldrig riktigt hur den är förrens man är där och lever med dom i deras vardag och så. Man hoppas ju på det bästa och det är ju självklart att man gör det!

Du verkar ha det bra iaf :D



PUBLICERAT: 2009-10-28, 17:51:11 | URL: http://rebeccalindahlsblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: