SKRIVET: 2009-10-14, kl 17:34:47 | PUBLICERAT I: I USA

Så var det ännu en ny dag

Dagarna passerar och flyger förbi. Haha, okej, jag har bara varit hemifrån i 9 dagar än så länge men det känns midre och ibland mer. Värmen har åter igen försvunnit från huset som nu är kallt igen, fast det är varmare än det var innan så det är skönt. Snart skall jag och Andrea åka till Sara som bor på andra sidan järnvägen. På vägen skall vi titta in på donkin dounats, jag måste ju smaka på en nu när jag är här. I söndags då vi var in the big apple smakade vi på coupcakes, inte alls goda tyckte jag. Söta och torra.. Nä, ingenting för mig.

Idag jobbar jag för övrigt från 2:30 p.m. - 9:30 p.m. och i morgon jobbar jag samma tid fast de sista två timmarna helt själv.


Fanny

Var donauten go? Jag har aldrig ätit ngn god sån :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: