SKRIVET: 2009-10-16, kl 03:42:34 | PUBLICERAT I: I USA

Skype

Idag var första gången som jag använde skype sen jag kom hit till USA. Först pratade jag med Isabel, Gabriella, Joanna och Louise. Isabel hade en avskedsmiddag för hon skall åka iväg till London som au pair. Skoj för henne! Sedan pratade jag även men mamma, pappa och mina två bröder där hemma. Kändes bra att prata med dem fast ändå ganska konstigt att de är där hemma och jag är här borta. Känns så ovant och annorlunda.

Idag började jag som sagt 2:30 och slutar.... Nu 9:30. Jobbade de sista två timmarna själv och det gick jättebra. I morgon jobbar jag 2:30 - 08:00, helt själv. Efter jobbet skall jag gå på bio med två tjejer som också är au pairer här i området Maria och Lina. De åker med STS, what diffrens that may be. Vi skall gå på bio, äta någonting, och om jag har tur så springer vi in en snabbis på Starbucks, eller Borders. Jag får helt enkelt se. Nu skall jag sätta mig på mitt rum och se på Systar i Jeans 2. Köpte den igår på nån outlet för $2 inte så mkt. Plus att jag köpte ett par skor, ett par Uggs. Jättesköna, varma och praktiska. Tummen upp.


Emma

Jaa..min familj har också massa frukt så det är bra:D. Dock har de en massa kakor och sånt också, så det blir ju att ma går och småäter av det med:/ inte så bra! :)



PUBLICERAT: 2009-10-16, 14:49:18 | URL: http://emmebirk.blogg.se/
Bell

Systrar i jeans! De är ju jättebra böcker!! Vet inte om jag har sett filmerna därremot



PUBLICERAT: 2009-10-17, 09:29:56 | URL: http://rockingbell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: