SKRIVET: 2009-10-23, kl 06:45:40 | PUBLICERAT I: I USA

The Blaze

Idag var det LCC möte. Sara hämtade upp mig vid 18:45 och vi mötte upp ett par andra tjejer bakom Donkin' Donouts, Innan beställde vi en Latte var och kvinnan som arbetade där, tja hon hade verkligen noll koll på vad hon gjorde och vad hon skulle göra. Jag beställde en vanlig latte med Skim Milk (NonFat milk) medan Sara beställde latte med vanlijsmak, så efter ett tag frågar hon oss om hon skall hälla i nån massa i sara's kaffe eller inte, Hur skall vi kunna veta vad hon skall göra?? Vi funderade båda på om hon verkligen jobbade där eller om hon var en städare som bytt av den ordinarie personalen. Vi vet fortfarande inte...

The Blaze var i alla fall helt otrolig! Det fanns miljontals pumpor överallt, graverade som ansikten, de tradiotionella, i kattformer, fiskar, aliens och dinosaurier. Helt otroligt och jättefräckt verkligen! Jag älskade det! Träffade även två nya Au pairer, Hannah från Australien och Betty från Tjeckien. Jätte trevliga tjejer som bor här i närheten, en bor i Pleasentville och en utanför (i en annan "town" men kommer inte ihåg namnet) Vi bytta i alla fall nummer och skall hitta på någonting nån dag. I morgon skall jag, Ulla, Sara och Betty träffas på Party world och kolla på halloweenkostymer, skall bli skoj. Och nu måste jag verkligen bestämma mig för vad jag skall vara... På kvällen är det hemmafest hos Erik (En annan svensk Au pair) och jag kanske skall gå, har inte bestämt mig ännu faktiskt men kanske kommer gå. Får se hur jag känner i morgon.

Så till Bilderna:

















Bell

SHIT VAD HÄFFTIGT!!!! Asså nu är jag bra sugen på at bo i USA!! Jag vill också fira RIKTIG Halloween!! Du måste lova att ta en bild på din utklädnad! Jag vill så himmla gärna se!!!



PUBLICERAT: 2009-10-23, 08:29:48 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
Josefine

grymt, riktiga konstverk :o ser sjukt mysigt ut :) inget man upplever i sverige precis :P


Lina

OH herre gud!!! Inte LIIIIITE pumpor de va då! xP



PUBLICERAT: 2009-10-23, 11:59:55 | URL: http://linajonsdotter.blogg.se/
fanny

Otroligt coolt ser allt ut... jag gillar att allt är så himla extremt.. landet lagom bleknar verkligen i jämförelse..!



PUBLICERAT: 2009-10-24, 13:38:37 | URL: http://morotsfantasten.blogg.se/
Lina

Stog om de där i tidningen föresten! :)



PUBLICERAT: 2009-10-24, 15:37:08 | URL: http://linajonsdotter.blogg.se/
Anonym

Ja, alltså om The Blaze x) de stod om de i tidningen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: