SKRIVET: 2009-10-26, kl 05:03:57 | PUBLICERAT I: I USA

The Bronx Zoo

Idag mina vänner har jag varit på ett Zoo. Men inte vilket zoo som helst utan The Bronx Zoo, förklaras av namnet att det ligger i Bronx, New York City, eller precis utanför. Var där med mina två kompisar Betty och Ulla, två andra au pairer som bor här i området. Lite synd att jag inte har hittat någon som bor asnära ännnu, okej Lina du bor nära men jag tänker mig ännu närmre. Jag vet att ni vill ha bilder så här kommer dem också.















Mer bilder kommer...


Rebecca

svar; Tack! Ja ibland så har man tur och ibland har man mindre tur, jag hoppas att jag också får lite tur med au pair grejen snart!

Okeej, det ska jag prova!!

Förresten kul att gå på zoo :D



PUBLICERAT: 2009-10-26, 23:11:09 | URL: http://rebeccalindahlsblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: