SKRIVET: 2009-10-19, kl 02:50:49 | PUBLICERAT I: I USA

The day off

Så idag var Andreas födelsedag. Vi tänkte gå på bio så vi ringde Sara (En tysk au pair) och frågade om hon ville hänga på. Det ville hon så vi åkte allihopa till Mt Kisco för att se på någon film. När vi väl kom fram till bion fanns det inga bra filmer över huvud taget. Men herregud, det är USA tänker ni "De borde ha allt", jo, men teatern i Mt Kisco är inte precis stor och har typ 5 st biosalonger. Då kanske ni förstår. Aja, historien slutar lyckligare eftersom vi bestämde oss för att se en film som Sara redan hade hemma, Moonon rouge (eller hur stavas den) med Nicol Kidman i huvudrollen.  Innan åkte vi till Target, jag kollade igenom lite halloween outfits, jag tror det blir en doktor eller en banan, men har inte bestämt mig ännu, Jag och Sara skall ut på jakt nu i veckan.

Jag kan också berätta att jag har anmält mig till ett event sedan i New York city. Vet inte om jag är antagen ännu eller ej men jag hoppas på det bästa. Så än så länge får ni försöka lista ut vad det kan vara, to be continued.


Bell

Nu blev jag extremt nyfiken! Vad kan det vara för event som man måste bli antagen till?? Hade det varit i Berlin hade jag satsat på MTV music awards.. men nu vet jag inte...



PUBLICERAT: 2009-10-19, 07:41:01 | URL: http://rockingbell.blogg.se/
Sara

åh nu blir jag jättenyfiken! :D



PUBLICERAT: 2009-10-19, 10:12:07 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: