SKRIVET: 2010-07-23, kl 03:45:22 | PUBLICERAT I: I USA

Somebody bring me back the money please

Idag fick jag och Ninni, och alla andra som kom till staterna den 5 Oktober, ett mail andgående vårat flyg hem. Innan den 6 Augusti måste det bokas -om vi inte vill betala en förseningsavgift på $50. Så snart alla människor får ni reda på när jag kommer hem. Efter 13 månader på landsflykt... Det är en lång tid, en halv  livstid om man jämför med en dvärghamster. Nu är ju inte jag en hamster men jag tror ni inser likheten. På 9.5 månader har jag upplevt mycket och jag vet att de sista kommer bjuda på nya roliga äventyr också. Snart kommer min familj på besök, det ser jag grymt mycket fram emot!
On to the next one
Jay-Z



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: