SKRIVET: 2008-12-28, kl 23:22:37 | PUBLICERAT I: Bilder

Släktkalas

Här kommer några få bilder på mig från Oskars 18-års kalas.
Jag försökte få riktiga lockar, och jag lyckades! Stolt över mig själv!
Tror att jag har ganska tungt hår för det vill verkligen inte locka sig med locktång utan jag måste sova med hårspolar för att det verkligen skall forma sig och sedan hålla sig. Använder jag varm locktång blir det bara lite av håret som blir lockigt och jag vill ha mycket mer volym. Nu när jag vet att dessa fungerar funderar jag på att jag kanske skall investera i ett par mindre så jag kan få mindre lockar också. Vad tycker ni?!

Jag

Jag med lockar

Jag med lockar


ElviZ

Jätte fint!! Du skulle ju kunna fixa min bal frissa!



PUBLICERAT: 2009-01-01, 16:00:53 | URL: http://www.nogg.se/prinsessan

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: